søndag den 20. december 2009

Gør-det-selv artikler i Musikeren fra januar 2010

Fra Januar 2010 skriver jeg fast en månedlig 'gør-det-selv'-artikel i fagbladet Musikeren (Dansk Musiker Forbund). 

Artiklerne gennemgår forskellige digitale medier én af gangen. Første artikel er en quick-guide til Twitter for musikere (og andre kreative iværksættere).


I artiklen finder du bl.a. links til musikere, der er gode til at bruge Twitter aktivt. Hvis du selv får blod på tanden, så find mig på Twitter og mail mig gerne din twitteradresse (til mail@maiken.dk) - så skal jeg skrive dig på listen!

Tjeck de her musikere og deres twitterprofil ud:

Morten Mosgaard

Anders Mogensen

Pelle Fridell

Chris Minh Doky

Pernille Rosendahl

The Raveonettes

Tag mit videokursus

Husk at du også altid kan kigge forbi Den Digitale Musikers nye youtubekanal, og tage videokurset i Twitter >

Ingen kommentarer:

Send en kommentar